Thursday, September 11, 2008

kawasaki vulcan 800 cikgu punyer



ni ler mesen aku...............




Kawasaki Vulcan 800


Moto standard je. Yang dah edit, handle, lampu dan ejoz pom pom pom fat boy nyer. Yang len suma macam sedia kala. Tapi horn dah tak berapa nak bunyi. Ye lah, moto dah 10 tahun. Yang merah tu, sepupu dia, honda civic. Mesen aku gak. Macam mana pun, kawa ni gak sedap. Sit satu, nak dua kena pasang lain ler. Ada tuuuuu. Sadle bag pun ada, kulit. Ni Ejos sportster, yang Fat boy kene tengok moto sekarang ler. Baru ni ride PBW ada buat hal sikit, mana tak gelabah, kat sungai petani boleh taknak setat. Nasib le problem suis jer. Ejas sikit, dah boleh setat. Sampai la ni tak bikin lagi.


Jauh gak kawa ni dah jalan. Baru sambau je dulu Kelantan Baling Melaka. Ride tu seronok. Aku sambung kat genting sebab aku dah gerak 2 hari awal. Terus ke kelanan. Ido 2 malam. Sakan kat sana, pasau lah, makan lah. Pas tu lalu highway timur barat. Tasik banding. Kulau kat gerik. Trus ke baling tidor kat air panas ulu lenggong. Mari beb. Esoknya balik lalu gerik, layan 74 km jalan berliku, syok. Pas tu terus kemelaka lah. Motot ni gak dah ride Malaysia International Bike week kat kedah tahun 2007. Masa tu dia jumpa sdara dia dari siam, motot 3 goda pun ada. KAwa aku terperanjat le. Next projek mesen ni nak ke Perlis kalau tak ada halangan lah. Jumpa disana.



ni abang dia. my 2nd bike. sebelum ada honda shadow 600, gambar mana ntah.

4 comments:

Unknown said...

i like......

noor_asman said...

gooooood girl......... thanx for comment. ada banyak lagi cerita akan menyusul.

Anonymous said...

Hebat betul la my uncle ni... HiHi
Seronok ek...


Nani comel

asmad said...

man aku x leh join le nampaknyer. mat starpark